Pętelka

/
0 komentarzy
/
6/16/2014


                      Współczesna świadomość konsumenta jest coraz bardziej skrystalizowana. To ważne w dzisiejszych czasach, w których dla zysku każdy chce sprzedać byle guzik z pętelką. My natomiast coraz mniej wierzymy, że cudowny fix knorra zamieni obiad w iście królewską ucztę, że nowy płyn do naczyń odmieni nasze życie, że jazda nowym samochodem będzie niczym orgazm tylko zwielokrotniony albo, że pożyczka w banku przywróci nam uśmiech na twarzy, o ile będziemy mieli pieniążki na comiesięczną (gigantyczną) ratę. Wiemy, że w zderzeniu z rzeczywistością nijak ma się ten obraz do zwykłej codzienności i właśnie ta świadomość budzi się na każdej płaszczyźnie, również tej blogowej. Coraz mniej ufamy autorkom blogów, na których pojawiają się cudowne ciuchy za kilkaset złotych. Dlaczego? bo pojawiają się one tylko raz, w dniu swojej premiery, zachwalane za jakość, fason, krój, po czym na zawsze znikają w internetowej czasoprzestrzeni, bądź lądują na stronach aukcyjnych, często jako nowe jeszcze z metką. Dla wielu logicznym wydaję się być fakt, że jeśli kupuję się ciuch za minimum trzycyfrową kwotę i w dodatku, jak zwykle jest to opisane, jest on mega fajny, to nie po to, aby założyć go tylko raz, no chyba, że jest się np Victorią Beckham. Jednak to nie Victorie Beckham prowadzą blogi, ale w 89% zwykłe dziewczyny, które na co dzień robią zakupy w Biedronce, Tesco, Realu, czy Peppco, stąd obraz wydaję się być coraz mniej spójny, przerysowany, ale jak wiadomo nie od dziś, marketing jest dźwignią handlu, zatem jak mówi reklama, gdzie dwóch polaków tam trzy opinie i każdy ma prawo wyrobić sobie własną.













bluza Mohito 
skórzane spodnie Tkmaxx
koszula/ stara, robocza, huciana:) 

photo Zielony Wąż


Podobne posty:

Prześlij komentarz